»حدیث روز:
امير مؤمنان(ع) فرمود : همانا محمد ها، نمی گذارند که نافرمانی خدا انجام بگيرد.
اجرای برنامه‌های هفتگی هیات و توزیع احسان بین مردم درامامزاده سید محمد مایان

اجرای برنامه‌های هفتگی هیات و توزیع احسان بین مردم درامامزاده سید محمد مایان

به گزارش پایگاه اطلاع سانی اداره كل اوقاف و امور خيريه آذربايجان شرقي؛ آقای اصغر حسینی یکی از هیئت امنائ امامزاده در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی اداره کل اوقاف استان اظهار کرد: امامزاده سیدمحمد مایان ۲۰ کلیومتری شهرتبریز به سمت شهرستان صوفیان درروستای مایان واقع شده و قدمت سنگ‌های به کاررفته دراین امامزاده براساس نظر کارشناسان میراث فرهنگی به ۸۰۰ سال بازمی‌گردد.
وی افزود: این امامزاده از گذشته مورد توجه اهالی بوده و همه مردم ارادت خاصی به امامزاده سید محمد مایان دارند و نظر و نیازهای خود را با توسل به این امامزاده ازپرودگارمتعال طلب می‌کنند.
وی ادامه داد: از سال ۹۳ کارهای عمرانی و فرهنگی امامزاده را جدی تردرپیش گرفتیم وهمراه با هیات امنای فعال به صورت شبانه روزی درتلاش هستیم تا اقدامات لازم جهت بهبود خدمات به زائران عزیز را اجرایی سازیم.
با اشاره به کرامت‌های این امامزاده، گفت: تمامی کرامت‌ها و جواب‌هایی که مردم از این امامزاده گرفته‌اند به صورت کتابچه‌‌ای چاپ می‌شود.
وی با اشاره به توزیع بسته معیشتی وغذای گرم درایام کرونا توسط این امامزاده، افزود: با کمک اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی توانستیم ضریح امامزاده را نیز تعویض کنیم. زیباسازی دراستقبال و حضور زائران تاثیر دارد.
وی با بیان این‌که فضای داخلی  این امامزاده نیز گسترش یافته و مطلوب تر شده است، اظهار کرد: در این امامزاده هر سه شنبه برنامه هیات و توزیع احسان برای عموم مردم برگزار می‌شود و اغلب از نقاط مختلف مهمان داریم.
وی با بیان این‌که احداث آشپزخانه، زینبیه و موتورخانه از برنامه‌های آتی این امامزاده است، افزود: برگزاری مراسم‌های عزاداری ایام فاطمیه دهه اول و دوم، برگزاری مراسم سخنرانی سینه زنی، محفل قرآن، دعوت از هیات‌های مذهبی و … از جمله برنامه‌هایی است که توسط این امامزاده انجام می‌گیرد.
منبع:
https://sharghi.oghaf.ir/news/view-369148.aspx

نظر بدهید!!!

نظر شما برای “اجرای برنامه‌های هفتگی هیات و توزیع احسان بین مردم درامامزاده سید محمد مایان”